Parduodamos įmonės

Įmonės pardavimas – tai procesas, kurio metu greitai įsigyjama jau įsteigta ir pasirengusi veikti įmonė. Parduodant naują UAB yra pasirašoma parduodamos įmonės akcijų pirkimo-pardavimo sutartis, paruošiami visi dokumentai, susiję su akcininkų pasikeitimu ir parduodamos bendrovės vadovu, kurie turi būti pateikti Registrų centrui.

Įmonės pardavimo dokumentai paruošiami per vieną valandą. O tai reiškia, kad visos uždarosios akcinės bendrovės akcijų pardavimo procedūros gali būti įformintos viename susirinkime.

Jau kitą dieną, kai įvyks parduodamų bendrovės akcijų perleidimas, galite pateikti pranešimą apie naujai paskirtos parduotos įmonės vadovo samdymą (1-SD). Tą pačią dieną darbuotojai gali būti samdomi.

Pateikus Registrų centrui dokumentus apie akcininkų pasikeitimą ir parduodamos bendrovės direktorių, duomenys bus atnaujinti per tris dienas. Atnaujinus duomenis apie akcininkų pasikeitimą Registrų centre, naujasis įmonės vadovas gali kreiptis į banką ir patikrinti savo parašo. Nors Registrų centras pakeitimus registruoja per tris darbo dienas, vadovas ir akcininkai bendrovės pardavimo dieną gali oficialiai prisiimti savo pareigas ir veikti įmonės vardu.

Parduodant įmonę, naujiems bendrovės akcininkams perduodami visi įmonės dokumentai: įstatai, išsami ataskaita, draudėjo pažyma, sutartis su banku (dėl kaupiamųjų ir atsiskaitymų sąskaitų), akcijų sandorių registras, vertybinių popierių sąskaita ir vyriausiasis knygos. Taip pat perduodamas parduodamos įmonės antspaudas.

Į visas įmonės pardavimo proceso sąnaudas įskaičiuotos visos išlaidos. Jums nereikia mokėti jokių papildomų mokesčių notarui ar Registrų centrui.

Susisiekime